Fredag - Vårdcentralen

Jaha igår så va man och pratade med skolsköterskan hon tror att jag har fått en körtelinflamation, för att de va någon körtel i halsen som var svullen. :/ och de känns har problem att äta.
Så idag ska jag till vårdcentralen i Rödeby.. :(
jag tycker inte om att gå till doktorn egentligen men jag måste..
jag berättar senare hur det gick...


Jaha då va jag hemma från vårdcentralen..
Det va inte körtelinflamation.. det va bara lite virus så nu blir det bara för mig att
ta det lungt... och det kan ju vara rätt skönt ibland :P
Men men nu börjar jag bli lite hungrig. ska se om de finns något gott att äta :P
eller så sover jag nog en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0