långfredagen

Idag så va vi och grillade lite med Sandra,Putte,Teze och Fredrik.
Vi grillade flintastek och åt potatissallad och drack lite gott och hade det trevligt.
Jag tog mig oxå årets första dopp i havet :P det va faktiskt inte så kallt i vattnet som jag trodde.
Nu vet jag inte redigt vad jag ska skriva så jag lägger ut några bilder i stället. :P

vi grillade marshmellows eller hur det nu stavas :P

Här har vi då Sandra :P

Och här har vi då hennes kille lille Putte fnask :P

Och här har vi Teze och i bakrunden är Fredrik hennes kille fick ingen bra bild på honom men men han syns lite. :P

Och här har vi en konstig bild på mig hehe :P

Och här har vi min lilla älskling :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0