Måndag- Påsklov

Jaha nu har Påsklovet börjat, så jävla skönt :P
Vaknade tidigt idag efter som älsklingen skulle iväg till bubbetorp.
Så jag har passat på att städa eftersom jag vaknade tidigt.
Jag blev riktigt nöjd med städandet nu är det bara att damsuga lite oxå så är jag helt klar.
Och som vanligt när jag diskar så har lilla Zelda legat vid mina fötter och tittat på. :P
hmm jag vet inte redigt vad jag ska göra sen.
finns ju inte så mkt mer att göra.
Men men jsg hittar väl alltid något att hitta på hoppas jag.

innan jag avslutar detta ska jag visa några bilder jag tog igår.

Älsklingen va lite trött igår när vi hade tvättstugan så han somnade med lilla
Zelda i knät typ.
Så söt du är när du sover älskling :P

så jag va tvungen att ta kort på henne med.

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja =).. Vad gör du nuförtiden då?

2009-04-06 @ 14:34:26
URL: http://linnjonasson.webblogg.se/
Postat av: Linn

Okej låter nice^^ vem är du tsm med? Jag gör inte så mkt, söker jobb typ (=

2009-04-07 @ 11:18:31
URL: http://linnjonasson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0