skärtorsdagen

jaha då sitter man här och skriver igen..
Idag så har det blivit lite tjabb med min kille när vi va nere hos en kompis på
middag och drack lite öl. Så han bara stack där ifrån utan att säga något.
skickade mess till honom och då sa han att han va på väg till sin bror.
bara för jag och sandra skämtade opm att den som drack innan maten inte fick smaka
av den Thail ländska ölen och ciggen.
så nu sitter jag ensam med Zelda och myser.
Mår rätt dåligt för det som hände..
Det är inte säkert att han ens kommer hem ikväll. suck*
Inte för att vara sån, men jag vet inte om jag kan lita på honom.. jag är livrädd att
han ska vara otrogen mot mig. efter som att han vist hade varit de mot sin förra flickvän.
Så jag är ganska orolig.
Klarar inte av att de skulle hända, det har hänt för jävla mkt skit i mina förra förhållande.
Men men nu ska jag försöka att inte tänka på de.
ska lägga mig och kolla på The Nightmare On Elm street filmerna.
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0