Söndag

Vi var hemma hos mig i skogen igår och idag vi grillade och drack lite med mina
päron. Vi hade med oss lilla Zelda det gick bättre än vad jag trodde.
Zelda och Selma kom ganska bra överens men det va värre med Lillmis, men hon är ju en surkärrnig.
Jag tyckte vi hade de trevligt men jag vet inte vad älsklingen tyckte om de.
Det jobbigaste va att plocka undan alla grejjer från mitt rum.
Men det va ju för att min bror och jag har bytt rum för lite sen.
Vi blev hem skutsade av mamma och pappa och dom körde oss fram och tillbaka till
affären. Så nu har vi precis kommit hem.
Ska snart bada Zelda för hon fåkade putta ner en flaska med grill olja i morse
så hon luktar inte så gott kan jag säga.. hehe
Får se vad som händer senare..
Men men ha det gott

Kommentarer
Postat av: Sophie

Mmmm grillad katt :D

2009-04-12 @ 20:11:54
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Sophie

haha ja! skojar bara =)

2009-04-12 @ 23:40:16
URL: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0