söndag


Igår så var jag och älsklingen hemma hos hans pappa och hans sambo.
Vi grillade och drack lite och snackade lite skit, som man brukar göra.
Hade det trevligt.
Det kändes lite konstigt att lämna Zelda men det gick bra.
Hon hade inte rivit ner knappt något, det ända hon rivit ner
så va det lite smuttstvätt.
Så vi kom hem runt ett tiden. Och vid två så började tvättstugetiden.
 Skönt att ha rena kläder nu kan jag säga, hade knappt inget rent.
Och nu för en liten stund sen så gick älsklingen iväg till citygross.
Så sitter jag och kisen här och myser lite.
Men men nu ska jag mysa vidare med kisen.
ha de bra :D  


Kommentarer
Postat av: Sophie

Mysigt!! jag har myst med lille kis hemma i spjutsbygd :)

2009-04-05 @ 22:17:42
URL: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0