helgen

 I ferdags åkte jag och bia ut till Sälleryd till hans pappa.
vi fixade till min lilla bil, så att rosten är lite lagad och syns inte :P
och vi fixade även ljudet i bilen så det låter mkt bättre nu vill jag lova hehe :P
vi stannade i sälleryd tills lördag.
 sen åkte vi hem till mina föräldrar.
och där åt vi mat, och tittade på film. mamma och pappa bjöd bia på både det ena och det andra från barskåpet :P
sen efter vi hade varit där åkte vi in en snabbis till stan där det inte va så mkt folk.

sen ringde sandra och ville se vad vi gjort med min lille bil. och det slutade med att hon åkte med i bilen och så tankade vi sandra fylde tanken med 420 kr. å sen drog vi än en gång in till stan. sen helt plötsligt så får
sandra sms av mattias och vi åkte till honom på pantaholmen och det slutade så klart att han oxå skulle med så  bia och mattias satt och drack i min bil medans jag och sandra drack cola,hade trevligt.
sen på natten så mådde inte bia så bra efter vi hade släppt av alla.
så va tvungen och stanna så att han kunde gå ut och spy.
tyckte synd om honom men han får ju skylla sig sj.

söndagen blev rätt lugn, vi åkte till sälleryd för att bias pappa behövde hjälp med att koppla in hans bredband.
så vi va där några timmar. sen så körde jag oxå joppe och Co fram och tillbaka till lyckeby från nättraby.
och så åt vi pizza :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0