Igår :D (Måndag)

Igår så blev körkortet mitt !!! :D
Fan va glad jag va kan jag lova. :P Sandra och Teze ville grilla ocg då skulle jag sjävlklart köra.
Så vi åkte först  till Ronnby ocg bögkörde där en stund sen bar det av till Kallinge, hem till Mitte.
Han skulle visa oss vägen till någon speciel grillplats som Sandra och Teze ville grilla på.
Vi Hade kul hehe. kom hem vid kanske kvart över elva på kvällen eller nått sånt.
Då satt killen vid datorn och sa inte ett ord. han va nog rätt avundsjuk på att jag klarade mitt körkort före honom.
Jag va sjukt trött när jag kom hem så det blev bara att dricka lite och titta på tv en stund och sen rakt i säng.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0