Tisdag

Nu vet jag va jag glömde skriva om de som hände igår. Höll på att krocka med en älg. på 90 väg.
hade inte jag bromsat eller sett den så hade jag nog inte funnits idag.
asså älgen sprang ut rakt framför bilen. :S

Idag så har alla bf2:or varit i Wämmöparken på fritidshemmetsdag.
Jag hade som uppgift att måla små barn i ansiket. va ganska kul.
Sen när jag kom hem så va det bara för mig att gå ner i tvätt stugan och tvätta.
Är as trött.
men men nu vet jag inte vad jag ska skriva.

Ha det gott :P

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ååh grattis till körkortet!!

Kul att måla barn :P

och tur att du inte körde på älgen.

2009-05-12 @ 22:46:48
URL: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0