Torsdag

Idag så har min klass varit på studie besök på tingsrätten.
Det va ganska roligt faktiskt.. det trodde inte jag att det skulle vara,
och ganska intressant.
va ute och körde igår med sandra. och bilen kronglade för att den viss person skulle prova köra.
ska inte nämna några namn... men hon sa att hon hade kört golf innan och viste hur man gjorde.
men det kan jag säga att det gjorde hon inte!

så hon gjorde att mortorn blev sur. och ville knappt starta.
blev väldigt sur då kan jag säga eftersom att det är min första bil eller vad man nu ska kalla den för.

men men här kommer några bilder från studiebesöket :p

detta är då några av mina klasskamrater.
som "leker tingsrätt"


här med :P

och här

Kommentarer
Postat av: Sophie mamma till Nellie

haha va kul :P

2009-05-15 @ 09:42:41
URL: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0